Beställ smycken från Stylebyemelia

Hur beställer man?

Du mailar din beställning till [email protected].

I beställningen ska du skriva ditt Namn, Adress, Postnummer och Ort + hur du väljer att betala.

Och självklart vilket smycke/smycken som du vill köpa, ange ditt mått runt handleden om du beställer ett armband!

Namnet på smycket är rubriken i inlägget på smycket och de är detta som ska anges när du beställer dina smycken.



Beställningsexempel:

Emelia Gunnarsson

Stylebyemeliavägen 1

123 45 Göteborg

 

Beställning:

1 st Klackring

2 st Pärlhöns Fjäderörhänge

1 st Handsmycke Hope / Handleds mått: 19 cm

Jag betalar via överföring till ditt konto.


Frakt och leveranstid.

Handlar du för över 100:- är frakten gratis. Handlar du för mindre än 100:- tillkommer frakt för smycket.
Frakten är 6-20:- beroende på vad smycket väger.

Leveranstiden är 2-7 dagar beroende på om jag har mycket att göra eller inte.



Hur betalar man?

Man betalar sin beställning genom att överföra pengar till mitt konto eller skicka pengar till mig på brev.



När jag har mottagit din beställning så får du ett bekräftelsemail med uppgifter med mitt kontonummer eller adress beroende på vilket sätt du har valt att betala med!

Med Vänliga Hälsningar Emelia Gunnarsson, http://emelias.se

Postat av: Ellen

Det går inte att skicka email till dig :( finns det något annat sätt, kan jag bara skriva vad jag vill ha här?



Mvh, Ellen

2012-04-02 @ 15:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: